news/updates

Super Show 3 list

annyeong yorobun ~^^

chingu ~ aku mau kasih info haha mungkin telat banget karna semuanya pasti udah tau kan ? ini tentang super show 3 haha , jadwal tour mereka kemana aja , kapan dan  juga berapa harga tiketnya haha

mungkin ini postingan paling nggak penting karana pasti semua ELF udah pada tau , unyunyu mianhaeyo ~ u.u

nih listnya ——>

  1. August 14 & 15 2010 in Seoul. Venue at Olympic Gymnastics Arena
  2. August 28 2010 in Qingdao, China. Venue at Guoxin Gymnasium
  3. SS3 in Singapore on January. No specific date yet
  4. February 26 2011 in Manila, Philippines (still a tentative)
  5. March 26 2011, Saturday. In Kuala Lumpur, at Stadium Putra Bukit Jalil

chingudeul pada mau nntn ss3 nggak ? haha cepet beli yaah kalo emang nggak mau kehabisan , hohoho , dan kalo jadi tolong sampein ke Eunhyuk suami aku tercinta kalo aku pengen ketemu dia haha

edited : Nashelf Hafizhah Wanda

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s